joi, 15 mai 2014

Intrebari

V-ati intrebat vreaodata daca este bine ceea ce faceti?
Daca planul sau scenariul pe care vi l-ati  propus sa-l urmati va putea fi dus pana la capat si fara sa faca rau nimanui?
Dar v-ati gandit vreodata daca  o sa platim vreodata in viata asta pentru ce gandim sau pentru ce planuri avem?
Poate un gest, un cuvant a deranjat pe cineva si poate l-am dezamagit ,i-am inselat asteptarile.Oare conteaza acel cuvant atat de mult? Oare este importanta dezamagirea noastra pe care noi o credem dramatica?
Poate Nu, poate  Da dar daca acea urma ramane si odata cu timpul vor veni alte gesturi,cuvinte,dezamagiri iar acea urma minuscula ramasa in inima se transforma intr-un adevarat  crater .
Ajungem sa ne punem intrebarea oare eu sunt de vina pentru inima mea?
Sau am putea transforma acele urme incetul cu incetul in "aripi" spre o alta lume sau o alta viata pe care ne-o creem perfecta pentru noi.
Si sa visam cu ochii deschisi.
P.S.In completarea celor spuse va invit sa urmariti un videoclip destul de sugestiv ,a unei melodii frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu